Často kladené dotazy

DOBRÝ DEN,

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

Zde najdete odpovědi na ty nejčastější dotazy, které dostáváme. Pokud jste svou odpověď nenašli, neváhejte nás kontaktovat zde.

Otázky a odpovědi

Jak si mohu objednat?

Kompletní návod jak si zboží objednat najdete na stránce "Jak nakoupit".

Lze provést objednávku bez registrace?

Ano, registrace není povinná. Veškeré informace o objednávce vám budou zaslány na vaši E-mailovou adresu.

Lze objednávku zrušit?

Ano, objednávku lze zrušit. Stačí nás co nejdříve kontaktovat na adrese info@purekickz.cz

Více možností na stránce "Kontaktujte nás".

Jak změnit způsob dopravy nebo platby po zadání objednávky?

Pokud si přejete změnit způsob dopravy nebo platby po odeslání objednávky, kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@purekickz.cz. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom se přizpůsobili vašim potřebám.

Proč při placení nemám na výběr dobírku?

Bohužel, některé produkty nelze objednat na dobírku a lze je platit pouze předem kartou či bankovním převodem. Pokud nemáte jinou možnost, kontaktujte nás zde a něco vymyslíme.

Informace o produktech

Jsou všechny produkty originální?

Ano, všechny produkty u nás jsou originální. Náš tým vždy produkt kontroluje a ujistí se, že se jedná o originální kousek bez jakýchkoli závad. Více se dočtete na stránce Garance originality.

Proč se u jednotlivých velikostí liší ceny?

Každá velikost má jinou poptávku a je jinak limitovaná. Existuje mnoho faktorů, které cenu ovlivňují. My se ovšem snažíme dávat cenu co nejnižší u každého produktu, aby zákazník byl spokojen.

Jak vybrat správnou velikost?

Pro výběr správné velikosti, můžete použít "Tabulku velikostí", nebo nás kontaktovat a my vám rádi poradíme.

Doprava a platba

Jaké platební metody nabízíte?

Nabízíme platbu kartou, převodem na účet nebo např. Apple Pay. U zboží do hodnoty 6000kč lze platit na dobírku.

Za jak dlouho obdržím svou objednávku?

Objednávky v 90% obdržíte do 2-3 pracovních dnů. Pokud se jedná o limitovanější zboží, doručovací doba může být až 14 dnů. Obvykle ovšem i tyhle objednávky doručíme do 5 pracovních dnů.

Vrácení a výměna zboží

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Ano, máme 14 denní lhůtu na vrácení zboží, což znamená, že máte 14 dní od obdržení zboží na jeho vrácení. Abyste mohli zboží vrátit, musí být ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi, nenošené nebo nepoužité, s visačkami a v původním obalu. Více se dočtete zde.

Nesedí mi velikost, mohu si ji vyměnit?

Ano, samozřejmě. Pokud chcete jinou velikost, stačí nás kontaktovat na adrese info@purekickz.cz a rádi s vámi vše vyřešíme.

Za jak dlouho mi vrátíte peníze za vrácené zboží?

V případě schválení vám budou peníze automaticky vráceny na váš bankovní účet do 10 pracovních dnů od přijetí zboží.